Hello all
Pffffff what a many reation,But now it`s me.
Whe try,everything on to get a smaller signal.Oke we hear not in own studio how many khz splatter we got.And the listener tell us never about it.
Soundprcessing is very good by tower.Whe try to a other transmitter.second problem is we be able not to testing,We got one day.
And ali no we are not the farmers hihihihihihi,Oke we have many people in the studio,who comes to us for a beer.
Oke we working for our problem,Oke people to the next time.as we come back.I hope so.
Greeting robbie from the tower
And for alfred you got many people who read your site hihihihhihi
Bye for now
many reaction.
Moderator: Moderators group
nu nederlands
Nu even in het nederlands,hihihih,Gaat toch iets beter dan engels.Oke we weten van het welbekende probleem af,Maar we proberen er alles aan te doen,Maar neem van mij aan dat het niet echt vlotten wil.
En wat betreft die spiegel,Lijkt me heel raar,Want hij is achter de spec.prima hoor.
Verder hebben we haast nooit geen tijd om het spul eens goed te testen,Al hadden we het graag gedaan,Het is even hups alles op de gloei en alles voor elkaar maken,En dan kunnen we draaien,Als het goed is,Het staat namelijk niet zo maar even in standby stand om hem gelijk aan te zetten,Er komt bij ons veel meer kijken dan alleen maar even een dag platen draaien.
Verder is onze audio toch wel aardig voor elkaar,Vaak dingen getest enzo.
Maar we blijven problemen houden.Oke we draaien ook niet zo vaak toch.
nou groeten maar weer,Hoop een beetje te hebben uitgelegd wat ik bedoel.En hoop natuurlijk op betere tijden.
Groet robbie
En wat betreft die spiegel,Lijkt me heel raar,Want hij is achter de spec.prima hoor.
Verder hebben we haast nooit geen tijd om het spul eens goed te testen,Al hadden we het graag gedaan,Het is even hups alles op de gloei en alles voor elkaar maken,En dan kunnen we draaien,Als het goed is,Het staat namelijk niet zo maar even in standby stand om hem gelijk aan te zetten,Er komt bij ons veel meer kijken dan alleen maar even een dag platen draaien.
Verder is onze audio toch wel aardig voor elkaar,Vaak dingen getest enzo.
Maar we blijven problemen houden.Oke we draaien ook niet zo vaak toch.
nou groeten maar weer,Hoop een beetje te hebben uitgelegd wat ik bedoel.En hoop natuurlijk op betere tijden.
Groet robbie
re: splatter
Ik weet het niet helemaal zeker maar hebben jullie soms 4cx250 buizen in de zender zitten.
Ik heb vorig jaar een zender gezien met die buizen in een caravan, ergens in de buurt van Markelo.
Zoals die opgebouwd was kan het niet anders leiden dan tot een breed signaal, probeer eens iets met een 4cx1500 of een 8877 in de eindtrap.
Anders bouw iets met een GS35.
Zeker weten dat je van je breed signaal af bent.
Groeten Johan.
Ik heb vorig jaar een zender gezien met die buizen in een caravan, ergens in de buurt van Markelo.
Zoals die opgebouwd was kan het niet anders leiden dan tot een breed signaal, probeer eens iets met een 4cx1500 of een 8877 in de eindtrap.
Anders bouw iets met een GS35.
Zeker weten dat je van je breed signaal af bent.
Groeten Johan.